Helg

En riktigt bra sak med helger är frukostarna. Försöker oftast få till något lite extra mumsigt. Idag åt jag dock lite väl mycket och sitter nu och mår lite illa, men det var värt det.



Igår gick mammabyxletnigen lite sådär. Hittade bara mammakläder på HM, finns de inte någon annan stans?? Provade två jeans som visserligen passade men kostar de 500kr vill man ju att det ska vara en snygg modell också. Har varit inne på HM:s hemsida och där har de lite fler modeller så jag tror att jag ska beställa. Storlekarna är också lite svåra. Minsta storleken är storlek 36 och de är ju typ två dm för långa för mig och slitningarna hamnar på helt fel ställen. Men, men. Jag behöver verkligen ett par byxor nu. Har gått runt i strumpbykor i över två månader nu. Och det positiva är att de är fantastiskt sköna, de sitter inte åt någonstans. Känner på mig att jag kommer att ha svårt att lägga av när jag fött.
Hittade en fönsterlampa till vardagsrummet och en fin tekopp i alla fall så vi kom inte från stan helt lottlösa i alla fall.



I går kväll gjorde jag indisk gryta och så tittade vi på Robinson och Spiderman 3. Idag ska vi väl försöka hitta på något. Vet inte varför det är så svårt att hitta på något kul på söndagar. Helt omöjligt. Men på sätt och vis är det ju bra för så längtar men ju till jobbet i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0