Mage och mat

Nu är vi alltså i vecka 17 och har fått ultraljudstid!!! Den 3 februari är det dags och det ska bli riktigt, riktigt spännande. Vi ska ju ta reda på om det är en pojke eller flicka så det blir kul.



Jag och Henke har firat 7år. Vi går ju alltid ut och äter när vi firar någon sorts årsdag och den här gången gick vi på Brunkullan. Ingen av oss hade äit där förut. Vi fick med oss Henkes föräldrar som sällskap.
Till förrätt beställde vi gratinerade musslor som var riktigt, riktigt goda. Till varmrätt tog jag röding med murkelsås och potatismuffins. Det smakade ingenting. Hur tusan kan man få till en röding smaklös? Skittrist. Var sugen på att ta lammet men är lite fundersam på vad som gäller när det kommer till kött som inte är genomstekt. Vet inte hur mycket man ska lyssna på alla restriktioner. Och att beställa det välstekt är inte ett alternativ, då känns det bara som slöseri med gott kött.



Jag har jobbat på dagis nästan hela veckan och har därför varit ganska slut på kvällarna. Vi bestämde oss därför för att ta en liten After Work igår. Det var ju riktigt länge sedan. Beställde en alkoholfri drink innan maten och då kändes det nästan precis som vanligt. Tompa och Sara var med oss. Till middag blev det pasta med tomatsås och lax och det var fantastiskt gott. Superduper skulle jag kunna sträcka mig till.
Lite mysko att en pastarätt för 77kr kan spöa skiten ur "finkäk".
Idag blir det till att åka in på stan och spana in lite mammabyxor.

Kommentarer
Postat av: Malin

å magen, blir alldeles tårögd!

2010-01-24 @ 14:55:48
Postat av: Karin

JAG VILL FÖR BÖFVELEN OCKSÅ ÄTA MIDDAG MED MINA FÖRÄLDRAR PÅ BRUNKULLAN.

Jädra skit också.



Ps. Du ser tjock ut. Har du gått upp i vikt?

2010-01-25 @ 00:37:13
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0