Slutet på v 19 ska spenderas i Skucku



Börjar känna mig ganska stor nu. Jobbigt att sätta på mig skorna, jobbigt att resa mig upp, jobbigt att kliva ur bilen. Mycket pustande och frustande. Och då har det ändå bara gått drygt halva tiden. Fast bara och bara. Det är ju inte så illa pinkat om man tänker efter. På tisdag går jag in i v 20 och då är hälften avklarat.
Men överlag trivs jag jättebra med att vara gravid. Myser lite hela tiden, känner mig väldigt tillfreds. Mysigt att bara ligga i sängen på kvällen och klappa på magen och känna hur det boffar omkring därinne.
Man förstår ju lite varför jag tycker att det känns som att jag svalt en fotbill när man jämför lite bilder. Titta på skillnaden på v 13 och v19. Och jag tyckte att jag hade fått ordentligt med mage redan då.



Henke är och säljer bingolotter nu men när han kommer hem så ska vi bege oss till Skucku. det var ju ett tag sedan vi var där och efter förra helgen så fick vi mersmak på lantlivet.
Åsa och Kalle ska med och ikväll ska vi äta fondue och titta på melodifestivalen.
Ska klämma in lite pimpling på söndag också innan det är dags att fara hem.

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken perfekt liten kula sis, den ser lite extra glansig och fin ut, är det min magiska olja? ;)

2010-02-06 @ 13:37:26
Postat av: Karin

"men så tjuck du ha blitt, säg har du lagt på dej litt..?"

2010-02-06 @ 14:28:08
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Jenny

Malin - Det ÄR din magiska olja =)

Karin - Sex kilo för att vara exakt.

2010-02-07 @ 20:15:42
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0