Jag ska..

Jag lovar att jag ska uppdatera med lite bilder från Skucku och så inom kort. Typ i måra. Men nu orkar jag inte. Jobbat på dagis hela veckan och det blir man helt slutkörd av. I morse började jag kl sju, bussarna går bara en gång i halvtimmen så tidigt på morgonen vilket resulterade att jag var en halvtimme tidig dit. hade gjort en macka som jag tog med mig och så tog jag med mig en bok och åt frukost i fikarummet. Detta för att slippa kliva upp tidigare än nödvändigt. Trots detta var jag ändå tvungen att ställa klockan på 05.10. Gaaah! Ikväll har jag dessutom varit ute i gymmet med Tompa och cyklat lite så nu får man kämpa mot sömnen. Planerar att lägga mig om tio minuter, klockan kommer då att vara nio. Som en riktig pensionär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0