Länge sedan sist

Jag vet att jag varit jättedålig på att blogga och jag lovar att jag ska försöka bli bättre. Anledningen till att jag bloggar är ju för att kunna se tillbaka och läsa vad man gjort, som en dagbok. Och det är ju den här perioden av livet som kanske är roligast att gå tillbaka och läsa om. Jag ska också försöka att inte försköna allt bebisgrejs utan skriva om det som det verkligen är. För det är ju det man vill läsa när det har gått så länge att man inte kommer ihåg hur det var.
Orkar inte sammanfatta det som hänt särskillt noggrant utan ska istället försöka bli bättre på att uppdatera framöver.
Vi har i alla fall haft mycket besök och har varit ut och hittat på lite allt möjligt. Henke har ju börjat arbeta nu så det kommer att bli en liten utmaning att hålla mig aktiv så jag inte blir utttråkad. Hittills har det gått bra men så har det bara gått en vecka också.





Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag ser verkligen lite ted i henne! Så söt!

2010-08-23 @ 18:26:44
URL: http://joannaj.webblogg.se/
Postat av: Karin

Gah! Hon är det sötaste som finns!



Snygg bild på de fyra generationerna! Valet av stol gjorde verkligen hela bilden!

2010-08-26 @ 17:23:46
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0