Kallsup

Tänkte också berätta för er som inte har en onormal koll på min graviditet att jag nu är i v 30. Vad innebär då det? Jo, att det är tio veckor kvar. Vad innebär då det? Jo, att det är två och en halv månad tills vi ska ha barn!!!
Kom på detta igår och fick en riktig kallsup. Talade om för Henke vad jag kommit på och fick då det lugna svaret: Nej, det är tre och en halv månad kvar. Jag bad honom att räkna lite mer och fick då tillbaka en närmast panikslagen blick när han insåg att jag hade rätt. Tiden går så förbenat fort att det inte är sant.


I vecka 30 är medelkroppslängden 41 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1600 gr.
Fixar en "vecka30magbild" till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0