Inget känns surt längre!

Och det kan ni ta bokstavligt.
Jag har alltså tappat smaken surt.
För någon vecka sedan så stod jag och skar upp en citron och blev så sugen på att smaka. Tog en klyfta och åt den och döm av min förvåning när den inte var sur. Var som att äta apelsin med citronsmak. Ropade på Henke för att höra om det var citronen det var fel på. Men att döma av hans hopskrynklade ansikte och hans "Men fyy faaan, är du dum eller?" så antar jag att felet är hos mig. Behöver kanske inte nämna att jag åt upp hela citronen. Gott, gott!
Intressant "problem" vá? Har dock inte haft chans att testa igen så jag måste ju shoppa lite citroner snart för att testa.
Uppskattar en diagnos om ni har några idéer.


Kommentarer
Postat av: Meeri

Graviditetshormoner såklart :)

2010-04-09 @ 23:04:26
URL: http://www.meeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0