Första bebisfilmen

Så, efter en hel del tid fick jag äntligen till det. Om ni nu tittar väldigt noga väldigt länge kan ni se hur det rör sig. Showen rekomenderas dock att se live, Helt annan grej då.



En till liten kort bonusfilm får ni här också




Var på MVC idag och allt är fortfarande bra. Värdena så bra att de inte ens kände att de behövde ta nya prover. Jag har gått upp tio kilo, livmodern har växt tre centimeter och jag följer kurvan perfekt. Den övre delen av kurvan visserligen men än så länge håller jag mig inom den prickiga linjen.
Det sparkade så mycket när jag var där att barnmorskan frågade om inte hon också fick känna lite på magen fast det var en barnmorskestudent som gjorde undersökningarna.

Henke är fortfarande risig så det är faktiskt ganska synd om mig. Ni som känner mig vet att jag inte är så bra på att hantera sjuka människor. Tycker mest att de är till besvär.
Endast fyra elever var friska nog att dyka upp till skolan idag och de blev hemskickade. Blir ingen skola för någon i klassen på hela veckan.
Blir intressant att höra om de får någon rätsida på vad de råkat ut för, bajsvatten eller vinterkräksjukan.

Kommentarer
Postat av: A-L

Ett litet fotbollsproffs kanske.

2010-04-14 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0