Om resan inte spårar ur känns det som att allt kommer att gå som på räls.

Nu är vi på väg.. eller rättare sagt på spår. Semester, here we come!
Solen skiner och det ser ut att bli ganska bra väder resten av trippen också. Nu har vi dock en nio timmars tågresa att pina oss igenom innan vi kan njuta. Internet på tåget gör dock att det blir lite lättare att stå ut. Vi ska vara borta ända till på söndag, så länge har vi aldrig varit hos syrran förut och det ska bli grymt.
Nu ska vi kika på några avsnitt av Överlevarna som vi missat.



Välpackad väska


PS Vill bara klargöra att jag inte köpt Zumba! Jag är inte så dum att jag spenderar över 500 spänn på en träningsvideo. Jag är däremot så dum att jag är villig att riskera fängelse för den =)


Kommentarer
Postat av: EvaBritt Strandfors

Ha det gott o hälsa Malin o Ted

2009-09-15 @ 16:35:35
Postat av: Karin

Köpte ni en tredje biljett till din väska?

2009-09-15 @ 17:37:47
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0