Kumla

Nu är vi hemma från våra lilla minisimerster. Jag drog dock på mig en förskylning så jag har varit hemma från jobbet. Som tur är så börjar det redan kännas bättre och jag kan nog gå på jobbet i morgon.
Har varit en ganska lugn vecka. Vi har varit på lite loppisar, lagat mat, druckit vin, ätit tårta, busat med katten osv.
Lite bilder kanske...


Ted och Klaras present. En liten kattunge som Ted döpte till Einar Johansson. Vet dock inte hur länge det kommer att dröja innan Malin döper om honom.
Självklart ville den vara med mig precis hela tiden eftersom jag är allergisk och egentligen inte ville vara i närheten av den. Den skulle ligga bredvid mig i soffan, ligga i min säng på natten osv. Och så var den ju så himla söt att man hade väldigt svårt att säga ifrån.


Ted fick bland annat boxhandskar och en boxboll i födelsedagspresent. De var roliga. Lycklig sa han till Malin: Vad bra mammma, nu behöver jag inte slå dig längre!


Jag och Malin kunde inte låta bli att leka lite med handskarna vi också. Det gick vilt till men ingen blev allvarligt skadad.


Lite barnvakt var vi åt Ted också, då tog vi en tur på stan.


Det öppnades fler presenter som bla innehöll full polisutrustning.



Det var en toppenvistelse och jag hoppas att jag får träffa dem alla snart igen, men förmodligen blir det inte förän till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0