Tröttis

Oj, oj vad trött jag är!
Dagisjobbet och hösten tar knäcken på mig. Igår började jag klockan sju, det innebar att min klocka ringde 05.45(!) Helt förstörd när jag kom hem och sov därför lite middag. Typ 45 minuter. Sedan var jag ändå så trött att jag gick och lade mig strax efter nio. Läste lite och sedan var det sovdags. Jag somnade dock inte på en gång men det blev ändå åtta timmars sömn. Mumsigt! Har dock inte så mycket att skriva om pga det. Har varit lite piggare idag men det finns en risk att det blir en upprepning på läggtiden idag.
I morgon kommer det dock att hända lite mer. Henke ska laga frukost åt mig, kanske blir en sväng på stan och sedan ska vi äta något gott till middag. Har en del att göra i helgen också så jag hoppas att inläggen blir lite intressantare snart.
Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0