Så värdelös att det inte kan vara sant

Ja, självklart är det mig själv jag menar. Det finns ingen som kan vara så värdelös som jag. Får se om ni håller med efter att ha läst detta.
Idag fyllde Evelina 24 år!!!! Grattis!!!! Det innebar ju tårtkalas utan dess like. Jag sket i att åka hem efter jobbet utan följde med Åsa istället. Vi handlade och lagade mat tillsammans. Pasta med lövbiff och svamp. Grymmers.
Sedan gick vi till Eve (håll ut, det värdelösa kommer strax). Vi fick en helt underbar tårta. Lager av choklad, rårörda hallon, chokladkräm och vaniljkräm med grädde på. Gudomligt!

Det serverades även hemmagjorda bullar, banankaka, en massa olika kakor och te.


När Åsa sa att hon var tvungen att gå kom ju jag på att min buss gick om bara tio minuter. Fan. Skyndade mig som tusan, klädde på mig och började småspringa till bussen. Efter ett litet tag kom jag på att jag hade glömt mobilen. Tänkte först att jag skulle skita i det och hämta den någon gång under morgondagen men sedan kom jag på att om de ringer från dagiset vill jag ju gärna ha den. Letade igenom väskan grundligt så att den verkligen inte skulle ligga där och gick sedan tillbaka till Eve. När jag väl kom tillbaka så visade det sig att Åsa tagit med sig min mobil när hon gick. Fan igen. Jaha, då skulle jag bli tvungen att gå bort till Åsa igen för att ta en buss som gick en timma senare. Men då kom de två räddande änglarna Therese och Mattias och erbjöd mig skjuts. Vi ringde Åsa och mötte henne vid Shell så att jag äntligen fick tillbaka min mobil. Nu kanska man skulle kunna tycka att det värdelösa skulle vara över, men icke. När vi åkt halvvägs så ringde det från ett okänt nummer. Personen presenterade sig och sa att han ringde från Scandic. Hade jag möjligtvis personnummer 810802? Då visade det sig att när jag rotat igenom väskan på jakt efter mobilen hade jag istället lyckats tappa ur plånboken. VÄRDELÖST! Men oj, vilken tur att det var en ärlig människa som hittade den och vilken tur att jag inte hade hunnit märka att den var borta innan de hittade den. Då hade jag varit hyfsat nervig. Ska hämta den i morgon.
Så, var inte det där värdelöst såsäg.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ha ha ha ha ha ha ha (paus) hahahahahahahahaha (hämta andan) hohohohahahahahihihi...!!!!

2009-10-15 @ 01:39:52
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: nils

haha, asså, hur????!!!!

2009-10-15 @ 12:32:59
URL: http://www.munther.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0