Lyxfrulle

Idag ska vi ju som sagt äta trerätters och tänkte därför att vi skulle börja dagen lite lyxigt också. Så jag bestämmde mig att baka bröd. Men eftersom vi vaknade så himla sent så var jag tvungen att baka något snabbt. Jag kom då på att jag hade läst ett recept på bananbröd på en blogg. Tydligen Carson från Fab5's favorit. Verkar vara i sötaste laget för att äta till frukost men ska det vara lyxigt så... Plus att jag brukar gilla riktigt söta bröd när man har smör och ost, som är salt, till. Blir säkert mumsigt. Väntar just nu på att det ska svalna lite, men jag meddelar vad jag tyckte lite senare.
Om ni själva vill baka så kan ni läsa receptet här, på Joannas blogg.


Kommentarer
Postat av: joa

ja det blev mer som en kaka det där men gott var det:D

2009-10-19 @ 22:51:12
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0