Lugn och skön dag på jobbet

Idag har jag ju jobbat på balders igen, men på en annan avdelning. Eller rättare sagt på två andra avdelningar. Jag fick gå emellan lite för de hade så ont om folk. Det var helt enorm skillnad. Förra veckan var det ju hur stökigt som helst och nu var det raka motsatsen. de var så lugna och snälla och sams att det inte var sant. Jag tror knappt att en enda grät en enda gång. Mycket skönare att jobba under sådana förhållanden!
Klockan fyra när jag slutade så hämtade Henke mig och så åkte vi till momma och åt middag. Götta. Fick tillbaka min ros också, den som blivit angripen av kusar. Den hade tyvärr inte hämtat sig riktigt trots medicinering. Jag tror stt jag ska plantera ut den någonstans på gården så får vi se om den återhämtar sig till sommaren.
Nu sitter jag och väntar på Åsa och så ska vi titta på Desperate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0