Fredag...igen

Det känns verkligen som att det är fredag flera gånger i veckan. Och det är ju i och för sig bra, men veckorna går ju så förbannat fort.
Jag lovade ju lite tidigare idag att jag skulle visa vad jag ritat idag, så då måste jag väl hålla det löftet. Jag tog kort, men de är ganska risiga så ni får ha överseende. Hade inte tid att anstränga mig.



Och så en liten "före bild".



Jag har försökt lova mig själv en sak idag. Att ta mer kort med systemkameran. Eller egentligen ta mer kort överhuvudtaget. I alla möjliga situationer. Jag har varit lite dålig och lat och inte orkat ta med mig kamera på sista tiden. Men nu ska jag försöka ändra på det. Följaktligen har det blivit en hel del kort tagna idag =)
Jag slutade som sagt redan klockan ett idag och begav mig ner på stan för att fika lunch med Åsa och Anna. Vi gick på Tingshuset för där har de banne mig det bästa fikat i stan. I alla fall de bästa mackorna.



Sedan blev det en rejäl tur på stan. Vi skulle till momma och äta kl halv fem så det var ju ingen idé att åka hem innan. Bara att fördriva tiden på stan tills det var dags att åka. Gick runt på de flesta affärer, men på Gina fick jag lite huvudbry. Hittade en tröja jag gillade lite men det var inte riktigt rätt storlek. Jag gillar ju när kläderna är ganska så mycket för stora men large var kanske att ta i, eller? Medium fanns inte och small blev ju typ tight (med andra ord satt som den skulle). Ska ta mig en funderare.



Köpte en tröja och ett linna på Vero Moda. Tröjan kostade 99 och linnet 39. Helt okej. Fick dessutom en jättefin tygpåse som jag nog kommer att ha lite användning för.

Middag! Vi fick en laxgryta som var helt grym. Sedan vi fått lite i magen var det "back to work". Pusslet som Kaxa rev ner sist vi var och hälsade på var inte färdiglagt än. Momma hade kommit en bra bit på väg men det var inte riktigt klart.
Det är lite roligt för förut hatade jag pussel men nu känner jag verkligen att jag blir helt fast i det. Ska bara lägga en bit till innan jag kan gå. Fick dit några bitar i alla fall och hoppas att vi lyckades hjälpa henne lite.




Henke skulle på basket efter middagsbesöket så då fick han släppa av mig hos Åsa för lite Idoltittande.




Det var najs, framför allt kanske för att Camilla åkte ut.
Närå, chipsen och sällskapet var helt okej det också.

Kommentarer
Postat av: cryx

Men nice målning! :)



Du borde ju göra såna här barnböcker. :D

2009-10-17 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0