Junta nr... 8?

Igår var det alltså juntadags igen. Therese var det som lagade den här gången. Hon har flyttat till en ny lägenhet som jag inte varit till förut, så det var roligt att få se den också. Den var jättefin, de hade fått nya tapeter i alla rum. Till förrätt fick vi en jättegod romröra på toast. Jag ÄLSKAR förrätter, det är så himla gott.



Till varmrätt fick vi kyckling med klyftpotatis och sweetchilisås. Det var också riiiiktigt gott.




Till efterrätt, kladdkaka! Klassiker som inte kan bli fel!
Lika hungrig som jag var när jag kom, lika mätt var jag när jag gick därifrån. Lade mig bara i soffan när jag kom hem och kved. Men jag kved nöjt.
Tittade på slutet av Love Actually som gick på tv. En av de bästa filmerna någonsin, alla kategorier.
Idag har de ringt som galningar från Balders, så nu ska jag jobba i morgon, onsdag, torsdag och måndag. Bra med lite pengar innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0