Kycklingbaguette som smakar jordgubbsyoghurt

Då var det söndag då.
Henke var så sugen på lite caféfika så han bestämde sig för att bjuda på en macka på Svenssons till frukost. På vägen ut till bilen fick vi en smärre chock. Igår städade vi ju, vi städade även trapphuset. Sopade och skurade hela trappen noga. Idag var det värre än innan vi städade. Lelle har lånat ut sin lägenhet till en kompis med världens största hund. Nästa trick de får lära den hunden är nog att torka av tassarna innan han går in.



Vi åt en kycklingbaguette som smakade jordgubbsyoghurt och en panini med räkor och vitlök som var supergod.
När vi kom hem tänkte vi ta en lite längre promenad med Kaxa men efter typ femton meter fick hon syn på en katt och kunde inte bete sig. Så då gick vi hem.
Nu sitter jag i soffan, Henke ska snart på fotboll och jag ska på junta ikväll! Det ska bli riktigt, riktigt nice.

En liten observation bara såhär på slutet. Jag såg Ensam mamma söker igår. Jag har inte sett så jättemånga avsnitt men några har jag lyckats pricka in. Är det någon annan än jag som lagt märke till att Madde aldrig har på sig säkerhetsbältet?! Hon kör till alla killarna hon ska hälsa på så de filmar ganska mycket i bilen, och inte en ända gång har hon haft på sig säkerhetsbältet. Inte bra. /Jenny, moralkärring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0