Mycket mat och stela ben

Idag har det varit lugnt hela dagen. Vi tog en promenad bort till flygfältet för att kasta lite boll men det var väldigt många plan där idag så vi fick gå en bit bortanför och kasta.



Sedan skulle vi ha en "vem kan sparka högst tävling". Det som fascinerade mig mest, förutom att Henke faktiskt vann, var att man verkligen kan se hur opropotioneligt korta ben jag faktiskt har. Jag menar att jag vetat sedan länge att de verkligen är korta i förhållade till min kropp men här får man se det ur en helt annan vinkel liksom. Våra lår är i nästan samma vinkel mot kropen men på Henke når knät till hakan och på mig når knät knappt upp i brösthöjd. Undra om jag räknas som handikappad?



Och så lite humor



Lite senare blev det då dags för trerätters.



Behöver kanske inte säga att jag är hyfsat mätt nu.



Kommentarer
Postat av: Kakan

Men? Vad har jag missat? VAD FIRAR NI!?



Skönt att ni har kul där ute på landet. En "sparka högst"-tävling liksom, vem hade kunnat ana!!

2009-10-19 @ 09:36:18
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Jenny

Firar att vi har så lite pengar att vi inte hade råd att gå ut och äta, vilket vi egentligen ville. Men nöden är uppfinningarnas moder.

Och efter de där rårakorna är jag inte ens sugen på att gå på restaurang. Mumma!

2009-10-19 @ 13:05:57
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: Ja gissa...

Heter det verkligen myffins ? Fråga din sambo som kan stava till nästan alla ord.

2009-10-19 @ 15:24:43
Postat av: Jenny

Ja, det heter myffin. Det heter även wasabidreeing, inte dressing. Unna mig lite konstnärlig frihet!

2009-10-19 @ 20:41:32
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0