Bli bjuden på middag

Igår blev jag och Henke bjudna på middag hos Åsa och Kalle. Förutom oss så var även Bobbo, Jonken och Linkan bjudna så det kändes riktigt festligt att sitta där runt bordet med tända ljus och höstmys. Vi fick lasagne och den var inte dålig, sinnessjukt gott var det och jag är riktigt avundsjuk på Åsa och Kalle som har rester idag. Jag hade bara med mig en halv flaska rödvin som jag skulle dricka till maten men Åsa var generös nog att bjuda på lite rosévin. Martin, Lisa och Jonas kom också och helt plötsligt hade middagen övergått till att bli en fest. Vi gick ut och drack lite på Bishops senare och sedan var det buss hem. Hade riktigt roligt, det var länge sedan jag skrattade så mycket. Idag skrattar jag dock inte längre. Huvudvärk och allmänt mosig. Känner mig riktigt seg faktiskt, men det går åt rätt håll och känns bättre och bättre i alla fall.



Nu är Henke iväg och hämtar våran nya tv så ikväll tror jag bestämt att det blir filmkväll. Den som vill får komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0