Äntligen fredag

Och idag känner jag VERKLIGEN äntligen fredag! Har jobbat på dagiset största delen av den här veckan och då känns det verkligen att man har jobbat. Slut i både kropp och skalle. Ikväll blir det squash- och tonfisklasagne (sjukt gott) och sedan Idol hos Martin. Det blir en lagom kväll.
Idag tog jag och Åsa en timma ledigt från jobbet för att åka på Kupan. Hon ska på en utklädningsfest och behövde en massa rosa sportkläder, jag behövde ingenting utan följde med som moraliskt stöd. Det slutade dock med att jag handlade en hel del själv. Böckerna kostade ju bara 4kr/st. Fricki'n fantastic! Det blev nio stycken. Och en filt. Det braiga är att jag läste ut boken jag höll på med igår så det är ju perfekt. Nu är det bara att välja och vraka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0