Ledsen...

... för dålig uppdatering. Henke tog med sig datorn till Härnösand där han varit hela veckan som gått. Det jag då därför inte har skrivit om är, fest med Malin Gradin förra lördagen, middagsbjudning på farsdag, jobb på dagis i två dagar, middag och film med svärmor. Det var typ allt så det hade inte varit så mycket att skriva om även om jag hade haft en dator. Fast då hade jag nog skrivit lite mer ingående om händelserna.
Nu har jag TRÅKIGT! Henke spelar badminton hela dagen så han är ju inte så värst mycket till sällskap. Sitter hemma, ser snön falla utanför och funderar på vad jag ska hitta på. Tittar på en repris av So You Think You Can Dance fast jag vet attt jag inte får. Jag och Henke har egentligen bestämt att vi ska se det tillsammans, men han får skylla sig själv då han lämnar mig ensam IGEN.
What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0