Gött käk.

Igår var jag och Henke ut och åt. Inget fancy, bara för att komma ut och göra något kul. Vi gick på Captain Cook. Jag åt Tortellini med biff, piri piri och grädde. Det var fantastiskt gott. Henke tog deras Bushmansandwich, den var också till belåtenhet. Sedan ringde Mange från jobbet och sa att de var på väg till Plaza på lite After Work så då masade vi oss dit i stället. Vi var inte där så länge utan drog hem i tid till Idol, men det var en riktigt trevlig kväll i alla fall.
Nu sitter jag ensam hemma, Henke har dragit och spelat badminton. Tittar på Cook along och har inte alls särskillt roligt. Har gjort lite nyttta i alla fall, plantarat ut rosenbusken jag fick av Tompa och Sara. Fick rådet att man skulle klippa ner den, plantera ut den och täcka den med granris innan vintern för att det ska bli en fin liten buske till sommaren. Har ju så långt ifrån gröna fingrar som finns så jag hyser inte något större hopp men det är ju större chans att den klarar sig därute på egen hand än här inne hos mig.
Ikväll ska jag till Gradinskan på lite festligheter. Vi ska förmodligen äta något ihop också. Det blir nice efter en sån tråkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0