Dyr vovve

Ibland skulle jag sälja Kaxa för växelpengar, det kan jag villigt erkänna. Hon kan vara något oerhört störig när hon är på det humöret. Hon är inte på det humöret idag!
Henke har åkt till Härnösand och tagit bilen med sig, det innebär att jag måste åka buss med Kaxa. Hon är GRYM på att åka buss. Från att ha varit helt vild och dragit åt alla håll så blir hon helt toklugn när man lyfter upp henne och bär ombord henne på bussen. Det fanns inte så många platser så vi fick sätta oss bredvid en annan tjej. Kaxa låg lugnt och snällt i knät tills vi klev av. Man blir så stolt! Sedan när vi kom hem så har hon bara velat gosa och mysa hela tiden. Eller, nästan hela tiden. Hon försvann ett tag och då hittade jag henne sovandes i gästsängen. Nu får vi hoppas att hon imponerar lika mycket i morgonbitti för då ska vi åka buss igen.



Tänkte också sammanfatta lite vad jag gjort i söndags och igår.
I söndagskväll hyrde vi Slumdog Millionaire och åt chips med dip. Det kändes fantastiskt lyxigt eftersom vi inte köpt chips på väldigt, väldigt länge. Vi hade ju en period då vi åt chips varje kväll och för att bryta det så lade vi av cold turkey. Ska dock försöka att hålla det på en hälsosam, normal nivå denna gången.



Igår jobbade jag på Balder hela dagen och sedan hände det egentligen inte så mycket mer. Jag tränade efter en ny träningsvideo som var riktigt bra. Lite mer min stil på träningen. Men videon var lång, nästan en och en halv timma. Kommer nog inte att träna varje kväll. :)
Ikväll har jag bara suttit i soffan, micrat lite mat och tittat på tv. Det är ju Desperate senare så det går inte direkt någon nöd på mig!


Kommentarer
Postat av: Camilla och Thomas

Tack för ditt besök! Hoppas det går bra med tonfiskröran :)

Nu blev jag sugen på tacopaj, otroligt läcker bild!!

Ses!

2009-11-05 @ 16:32:49
URL: http://hososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0