I väntan på Henke

Henke smet med datorn därav den dåliga uppdateringen. Men han var på en geografisk upptäcksfärd i mellansverige så jag tror han behövde den mer än mig. Det har inte heller hänt så fruktansvärt mycket så ni har inte gått miste om något spännande. Här kommer i alla fall en liten sammanfattning:

Mina foton av Meeri har nu blivit till affischer och broschyrer. Riktigt kul att se! Gå in och läs hennes valblogg här.



Christian på jobbet fyllde 20 och bjöd oss på tårta. Lägg märke till den fina ljusstaken. Det gäller att vara innovativ och inte så kräsen.

Martin kom dock på den smarta idén att stoppa mandlar i glaset. Stearinet höll sig ju lite mer i glaset och lite mindre på bordet på det viset.

Det kan gå tufft till på jobbet och det gäller att klä sig rätt för att inte råka illa ut.

Gjorde räkmackor till middag, inte äckligt någonstans det. Plånboken tyckte däremot inte att det var särskillt skoj, enbart räkorna kostade över 50kr.

Nu sitter jag och väntar på att Henke, som är på fotbollsmatch, ska komma hem. Sedan drar vi till Skucku. Lär ju bli samma visa som förra helgen hoppas jag. Mat, vin, bok och dessutom schlager. Good shit.

Kommentarer
Postat av: Meeri

Hahaha... kolla däääääär... du har sett dem ja? Skickade broshyren i pdf-format till dig för en dryg veckan sen... :) Visst blev det bra? Du är såååå duktig!!!!!!!

2009-05-15 @ 22:36:59
URL: http://meeri.blogspot.com
Postat av: kakan

...den stora frågan är hur många tårtbitar ynglingen tog.

2009-05-18 @ 12:39:23
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0