jobb, jobb, jobb

Tänkte att jag borde skriva ett inlägg men jag jobbar ju hela tiden nu så jag har inte tid att blogga. Kom precis hem nu, klockan är 21.58 och jag har jobbat i 13 timmar. Det var samma visa igår och dagen innan, och kommer förmodligen vra samma visa tills vi åker på semester. Tur att jag tycker att jag har ett roligt jobb. Just för tillfället är en av de bidragande orsakerna till de sena timmarna att vi håller på att göra kort till boken jag nämnde i ett inlägg för en evighet sedan. I alla fall så ska vi till Sundsvall på fredag och lämna över trycksakerna till den ansvarige. Jag är riktigt nervös. Jag berättar mer om boken sedan och visar kanske till och med lite bilder på vad vi åstakommit men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och SOVA!

Kommentarer
Postat av: kakan

Stanna här på fredag och drick vin med oss i solen!!! Ni får sova hos mig :)

2009-05-27 @ 23:16:03
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0