Skor

Köpte även två par nya skor igår. Var inne på Meeris blogg där hon säljer ut lite av sin gamla skor. Blev skitsugen och åkte dit och provade allihop tror jag. De var dock för stora. Mycket för stora. Men då var ju skosuget redan igång så det var ju bara att åka förbi på Skopunkten. Har inte varit så nöjd med Skopunkten här i stan för de tar bara in typ ett par i storlek 36 och det försvinner ganska fort. Men nu måste de antingen ha bestämt sig för att ta in fler par eller så var vi där precis när de fått in nya skor för det fanns storlek 36 i typ alla par! Jag plockade på mig så jag hade en full kundkorg och kunde nog ha köpt de alla om det inte vore för det här med pengarna. Det blev två par tillslut i alla fall. Och jag vet, de ser väldigt likadana ut men jag blev så kär i bägge och de ljusa kostade bara 50kr efter rabatten dragits. Kunde ju inte inte köpa dem.



Kommentarer
Postat av: åsa

Niiice! Jag har också köpt skor, det är det enda jag vill köpa av någon anledning...

2009-06-11 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0