Shopping

Idag efter jobbet shoppade jag!
Det händer inte ofta. Jag tror att sist jag shoppade, vilket innebär att gå på stan med syftet att handla och komma hem med mer än ett enstaka plagg, var inför förra semestern. Ett år sedan alltså!
Jag ringde Evelina och så tog vi rundan på stan. Det var kul! Jag tykte att jag och Eve hade samma shoppingtempo vilket är väldigt viktigt.
I min värld handlade jag enormt mycket, i en normal människas värld handlade jag säkert ungefär som de gör på lunchrasten varje dag.



Hårfärg 89kr
Glasögonfodral 69kr
Vit tröja 69kr
Grå tröja 49kr
Aprikost linne 150kr
Aprikos klänning 249kr
Svarta shorts 98kr
Flamingoörhängen ~60kr
Skor 129kr

Skorna handlade jag i själva verket för några dagar sedan men jag räknar dem ändå.
De som känner mig lite bättre, eller har läst min personbeskrivning här på bloggen, vet att jag inte är så förtjust i färgen aprikos. Hur kommer det sig då att jag precis köpt två plagg i just den färgen? För den går inte att undvika. Allt är i den färgen så hittar man något fint så är det bara att bita ihop och vänja sig. Och helt ärligt har jag redan börjat komma över min fobi. Blir fint när man är lite brun. Och jag var ju tvungen att ha något som matchade örhängena.



Kommentarer
Postat av: kakan

Min första tanke var just..... APRIKOS?

Men låt gå. Du kommer att vara jäklarns het i aprikos efter en vecka i solstolen! Tjo.

2009-06-08 @ 23:16:47
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas det!

2009-06-08 @ 23:28:42
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, jag ÄLSKAR aprikos.. Du kommer vara superfin i det när du fått sol på nosen. Kul shopping!!! Kolla in min skorea på bloggen om du vill ha några av mina gamla skor?

2009-06-09 @ 11:07:11
Postat av: Meeri

och det där sista var jag, men jag missade skriva det ;)

2009-06-09 @ 11:07:50
URL: http://meeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0