Bokkort

Några få bilder på korten jag knåpade ihop till boken om trycksaker vi ska vara med i.
Bilderna är sisådär, hade jättebråttom när vi fotade. men förhoppningsvis kommer vi ju att ha proffsbilder på dem när bokpersonerna är klara.

Foton på korten till temat "modern"


Inbjudningskortet hade vi gjort som en ask med ett pussel i




Tema "sommar"


Även här gjorde vi inbjudningskortet som en ask med en liten påse med jord, en påse med frön och tre små krukor. Sommartemat märks även på mönstret och på placeringskortet där som det ska vara en liten planta planterad i.



Alla mönster och askar har vi gjort själva.

Visar självklart fler bilder när vi fått proffsfoton!

Kommentarer
Postat av: kakan

Oooh!!

Jag älskar pusslet! Kaaaaanske för att jag anade ett fint namn på ett utav korten.

Hoho, nerå, pusslet är min favorit.

2009-06-11 @ 11:10:05
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0