Mycket kul

Var ett tag sedan jag bloggade, så det är kanske på tiden. Men det borde ju vara bra att jag har så mycket att göra att jag inte har tid att blogga!
Ska börja om Kaxas agilitypremiär. Det var jättekul och Kaxa verkade ha lajbans. Blir nog fler besök där.

Sydde nästan klart Tompas väst som han ska ha på ett bröllop. Hann däremot inte ta kort på Tompa i västen så Sara fick leka modell. Hoppas på att få en bild på Tompa när den är pressad och klar.

Haft en zombiefilmkväll med oväntat stor uppslutning. Åtta pers. Drog in en madrass i vardagsrummet så alla skulle få plats.

Sedan blev det After Workfest hos Martin. Kul som fan.

Inte så gott med ölglass

Lite dans blev det också... :)


På lördagen var jag och pappa bland annat och tittade förbi hos min kusin Eva-Britt. Hon bodde jättemysigt på en gård på Frösön. En liten valp hade hon så det blev mest gos när vi var där.

Idag skulle vi åka och fika någonstans. Det blev lätare sagt än gjort. Det kostade 110kr att gå in på Jamtli och fika på Café Slalom och Svenssons café var stängt. Tillslut begav vi oss till Frösövallen. det passade oss fint. Billigt, gott fika.

Efter det åkte vi på en liten Roadtrip. Tänkte se om pappa och Ingeborg hunnit komma till stugan på Rödön men det hade de inte. Efter lite snurrade och tittande på omgivningarna slutade det med att vi kastade lite macka i Mjälaviken.



Kaxa simmade som en gud som vanligt

En liten video kommer så småningom på elitsimmerskan men det tar lite tid att föra över den från telefonen så ni får vänta lite på den.

Kommentarer
Postat av: kakan

Bra inlägg!!! Skönt att få en summering, så att man vet vad tusan man sysslat med i helgen!

Till alla som läser detta blogginlägg: Jag var grym på att kasta macka, jag kastade minst 5 gånger längre än pojkarna. GIRL POWER!

2009-07-13 @ 07:24:11
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Till alla som läser detta inlägg: Jag sög på att kasta macka. De svängde runt och kom tillbaka till stranden. Inte GIRL POWER, KAKAN POWER.

2009-07-13 @ 08:52:01
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0