Näbbstövlar

Har varit riktigt sugen på ett par näbbstövlar ett bra tag nu. Redan förra vintern började suget komma smygande.
Nu är det så att mina nuvarande vinterskor har gått sönder totalt och behovet av nya skor börjar bli akut.
Fick ett mms av Karin idag med en bild på ett par fina stövlar från dna som kostade 700 kr. DYRT! Fast de hade kostat 1400 så som Karin uttryckte det "Du tjänar ju faktiskt 700kr på att köpa dem"
Nu är ju tyvärr inte det riktigt sant, är det dyrt så är det dyrt.
Vad gör man då? Jo man kollar in begagnade saker. Just nu har jag lagt ett bud på ett par superfina skor och håller tummarna HÅRT för att jag ska få dem. Tyvärr är det väldigt lång tid kvar innan auktionen avslutas så det är väldigt osäkert.




Har även shoppat mer begagnat!
Köpte en snygg sideboard av syrrans polare Joanna för 800kr. Ordinarie pris 2400kr.
Nu gäller det bara att fixa ett släp och hämta den i Lugnvik.



Under projektorduken ska den stå.

Kommentarer
Postat av: Joa

De var inte så underbara enligt min smak, lite mjöliga, men det är väl typiskt sånna där cafémuffins. Godare med vanlig sockerkakssmet men då blir det ju inte så fluffiga



Receptet finns på http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=582



dagensmuffin är för övrigt en mycket trevlig sida:)

2009-01-13 @ 14:18:45
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0