Junta no 3

I fredags var det juntadax igen.
Det var Kristine som var värdinna. Oj, oj, oj vad bra idé det var att dra igång det här projektet igen.
Underbara trerättersmiddagar en gång i månaden.
Menyn såg ut som följande:

Förrätt:
Mama Fetta.
Gratinerad fetaost med oltorkade tomater.


Varmrätt:
Ciruslax med ungnsrostade rotsaker och kall citronsås.
Ingen bild tyvärr, var lite ivrig med att äta.

Efterrätt:
Varma blåbär och hallon med kesellatäcke.


Otroligt gott alltsammans.
 Vi satt och pratade ett tag och sedan skulle Therese dra vidare på en klassfest så då flyttade vi som var kvar ut till vardagsrummet. Det var dags att spela Trivial Pursuit. Inte den gamla tråkiga versionen utan den nya DVD versionen. Den är lite mer inriktad på tv, film och kändisar... behöver inte säga att jag vann vá? =)


Med två sjuksköterskestudenter i gruppen är det kanske inte så konstigt att läroböckerna åker fram ibland.


The winner takes it all!




Kommentarer
Postat av: Kakan

saaaaakta men sääääkert raderas man ut från ditt liv... När ni börjar smälta fast romerska bågar på urdruckna vinflaskor skall jag radera ditt telefonnummer. Matjunta utan mig.. PFFFT!!

2009-02-22 @ 22:20:59
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Om jag minns rätt så ebjöd jag en plats i matjunteteamet men då var någon lite för fin för att masa sig hit en gång i månaden. Vem är det som raderas ur vems liv egentligen?? PFFFT PFFFT!

2009-02-23 @ 21:59:06
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0