Alla hjärtans dag

Idag när jag kom hem väntade en liten alla hjärtans dagpresent på mig.
En liten ask från Nallebudet låg i hallen. Henke var väldigt skeptisk och undrade vem tusan jag hade fått present av. Jag hade ingen aning men slet av papperet så fort jag bara kunde. Inuti asken låg den sötaste lilla nallebjörn jag någonsin sett.
En present från min underbara vän Johanna.
Jag blev så himla glad så det är inte sant. Tack!



Var precis på After Work på Plaza. Vilket guldställe!
Här har man gått omkring och betalat fullt pris på fredagarna och så säljs det vin för 33kr på Plaza!
Maten är det också halva priset på så nästa helg blir det After Work på riktigt. Nice.

I morgon blir det frukosttjänst på Älgen och senare på kvällen Melodifestival hos Åsa. Blir nog skoj! (Melodifestivalen, inte jobbet)

Kommentarer
Postat av: Meeri

s fick också nallebööööön!!!!! :D:D

2009-02-14 @ 09:57:46
URL: http://meeri.blogspot.com
Postat av: Kakan

VAD I..

Jag vill OCKSÅ ha nalleböörn.

'mutter mutter'

2009-02-14 @ 11:41:40
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0