Stråket

Stråket kom och stråket gick och detta är vad som hände.

Fredag:
Kalles stockholmspolare kom på besök, det gick vilt till.







Och så en film som sammanfattar hela fredagen. Tack för den Tobbe.



Lördag:
Kräftskiva hos Cissi i Ope.


Söndag:
Den nyktra dagen.
Var barnvakt åt Ted och Martins dotter Klara. Vi åt pannkakor, lekte hundar och tittade på film. Tog inte ett enda kort men hade några från min kusins fördelsedagskalas några dagar tidigare så ni får dem istället.


Måndag:
Åkte till Johannas stuga för att grilla och övernatta


Tisdag:
Skulle ta det lugnt men det var fint väder så jag gick ut med Åsa.



Onsdag:
Tjaa, stråket-onsdagen. Vad annat än fest.


Sedan var ju stråket slut.. men inte festandet.
Skulle ju inte på Yran men Johanna Lisspers hade ordnat en fest som vi inte kunde missa. Jag, Karin och Åsa gick dit. När alla drog på Yran stannade jag och Karin kvar. Städade baksidan, drack lite slattar och skapade vacker musik.


Festen slutade inte där utan fortsatte på Ärtvägen. Jag, Karin, Kaxa och en fickplunta med Pina Colada.

Sedan dess har jag dock inte druckit.
Jag har dock firat min födelsedag. Nu är jag gammal på riktigt.


Oj,oj. det här inlägget har tagit helt sinnessjukt lång tid. Nu får det vara nog. Skriver om zoobesök osv senare. Nu ska jag titta på So You Think You Can Dance och känna mig nöjd med att ha skapat världens längsta blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: Jojo

NI ÄR BÄST!!! Vet du hur glada vi blev på söndags förmiddagen? Man vaknade i obalans efter 3 hårda kvällar, hela huset såg invändigt ut som en sopstation, tittade ut genom fönstret och HELA baksidan var superfin!! Bästa presenten på länge. TACK TACK TACK TACK TACK! Tur att ni hittade en filt och glas att underhålla er med sen, det var ni värda. Kram J

2009-08-05 @ 09:54:35
URL: http://hippocampus.webblogg.se/
Postat av: Jojo

NI ÄR BÄST!!! Vet du hur glada vi blev på söndags förmiddagen? Man vaknade i obalans efter 3 hårda kvällar, hela huset såg invändigt ut som en sopstation, tittade ut genom fönstret och HELA baksidan var superfin!! Bästa presenten på länge. TACK TACK TACK TACK TACK! Tur att ni hittade en filt och glas att underhålla er med sen, det var ni värda. Kram J

2009-08-05 @ 09:55:28
URL: http://hippocampus.webblogg.se/
Postat av: Jojo

Oj, två. Nu blev det dessutom tre. Sorry för den!

2009-08-05 @ 09:56:15
URL: http://hippocampus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Och vilken tur att jag vunnit en flaska som ni kunde festa på. På golftävling om någon är intresserad.

2009-08-05 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0