Onödig stress

Var så mycket skulle hinna med idag efter jobbet. Jag skulle hämta ut ett symönster jag hade beställt, handla till maten, laga maten som ska ätas ikväll, fika innan träning, byta om och cykla till Friskis. Stressad som tusan började jag ta mig an alla uppgifterna. Det resulterade i att jag kom på Friskis 35 min tidigt. Så kan det gå. Tack och lov för internet i mobilen och johannas snälla moster som höll mig lite sällskap. Efter träningen ska jag äta och träffa Åsa för en kopp te på stan så stråketuppdateringen dröjer nog ännu några dagar. Men det är ju härligt att man har så mycket att göra att man inte har tid att blogga. Nu ska jag träna!

Kommentarer
Postat av: kakan

Man vet att man supit för mycket när man har en systemetkasse med sig till träningen...



(fast till ditt försvar: Systemetkassar har de PERFEKTA måtten för att tjänstgöra som skopåse. Idé: Sy en tygkasse, med systemkassemått, till mig i julklapp)



Slut på meddelande. pip.

2009-08-03 @ 22:40:47
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0