Ny färg

Idag var jag till frissan.. igen.
Den här gången var det dags att få lite ny färg. Jag visste bara att jag ville ha något nytt och så sa jag att det skulle se naturligt ut, i övrigt fick hon fria händer.
Det blev nytt men jag vet inte hur naturligt det ser ut. Jättemörkt hår med ljusa slingor?
Jag har inte bestämt mig för om jag tycker att det är snyggt eller inte än. Det är ju lätt att fixa om jag känner att jag inte vill ha det. Bara en mörk toning över så är det ju klart. men det sura är ju att jag då kommer att ha spenderat över 600kr på att ha samma mörka färg som jag spenderat månader med att få bort. Fan, jag får helt enkelt se till att börja gilla slingorna.

Innan, om ni redan glömt hur det såg ut:


Efter:


Lite mörkare i luggen och runt ansiktet

Kommentarer
Postat av: gradinskan

snyggt!

2009-08-25 @ 10:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0