Middagsbjudning

I dag har varit en kämpig dag. Jag orkar inte gå in på det närmare men det handlade om att vi inte fick hyra ut i andra hand, men nu är allt löst. Åsa uppmuntrade mig då med att bjuda på middag. Jag fick lax med potatis och spenat.. och vin :) Det var så himla gott! Och ja, jag vet att det inte ser så gott ut på bild, men det är inte så lätt med mobilkameran. Therese och Kristine kom förbi och vi bestämde nytt datum för nästa junta. Therese stannade kvar en stund och vi åt lite kaka och drack te. Efter en promenad hem sitter jag åter igen och tittar på kartonger som är packade och kartonger som behöver packas. I morgon ska jag ta ett till ryck tror jag. Garderoben behöver verkligen rensas.

Kommentarer
Postat av: Karin

Med lite vin löser sig allt!

BRA JOBBAT ÅSA!

2009-08-19 @ 16:38:18
URL: http://select.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0