Jag har det bra jag.

Det har då inte gått någon nöd på mig de senaste dagarna. Igår blev jag bjuden till Malin Gradin på jordgubbar och glass. De har inte blivit utskrivna från sjukan än men får bo hemma nu i alla fall. Fick träffa Biffen också, det var länge sedan. I dag efter jobbet stack jag hem och hämtade en vinflaska och tog bussen hem till Meeri. Där bjöds det på chili under majsbrödstäcke. Fy tusan vad det var gott. Om du läser detta Meeri så vill jag bara säga att jag måste få receptet. Meeris kompis Catalina var där också. Hon var jättetrevlig. Vi satt och pratade, drack vin, drack te och myste på balkongen. Det var även där Meeri odlade de goda körsbärstomaterna man ser på bilden. Jag fick även prova hennes spikmatta och tro det eller ej så var jag faktiskt helt groggy när jag klät upp. Mysko känsla. Vet inte heller om det var den eller glaset vin som gjorde att jag blev av med huvudvärken jag haft i två dygn, men borta är den tack och lov. Nu ska jag läsa lite bok och sova.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag är kluven. En liten del av mig vill ju påstå att det var spikmattan som löste huvudvärken, meeeen så VET vi ju alla att det var vinet. Hail vin.

2009-08-21 @ 14:24:02
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0