Bland annat lite mer om Åre

Tänkte skriva lite mer om vad som hände i Åre.
Det var några riktigt sköna dagar. Lägenheten var ju som sagt fatastiskt fin så det gick ingen som helst nöd på oss. Kvällen när vi kom fram gick vi ut och åt på Broken. Åt alldeles för mycket pasta och hade ont i magen resten av kvällen.  Men gott var det. När vi kom hem och gick och lade oss hade Sune lämnat en liten pressent under kudden som uppskattades väldigt mycket.
Dagen efter var det Sunes födelsedag och han, Anna Lena och Henke drog ut och spelade golf. Jag, Karin och Joel roade oss oss själva med bad och relax och en sväng på "stan". på kvällen gick vi ut och åt på En liten Krog. Maten var super. Dagen efter det var det ju bara att åka hem men vi tog turistvägen och besökte både Åre chokladfabrik och Ristafallet. Allt som allt, några väldigt bra dagar.


När vi kom hem så gick vi och åt lunch på den indiska restaurangen i stan, Goa. Jag jobbade åt den förra ägaren ett par gånger så nu när vi kom dit så undrade han om jag kunde tänka mig att jobba där någon gång, tex samma kväll. Så det gjorde jag. Det gick bra och han sa att han skulle höra av sig när han behövde hjälp nästa gång. Vill ju inte ha det som extrajobb men känner jag för det så kan jag ju passa på och jobba när han hör av sig. Man får ju grymt käk där i alla fall!

Igår var det dax för Mats 30-års kalas. Kom i stämmning direkt på förmiddagen då vi handlade på Coop och de hade dragit dit ett storband. detta reulterade i att folk spontandansade och sjöng i gångarna i affären. Mycket trevligt tycker jag.



Sedan gjorde vi oss i ordning, jag drack en massa mojitos, gick på Älgen och drack en drink och drog ut till Hägragården i Dvärsätt. Vi blev uppdelade i lag,  men jag kände en tjej i mitt lag så det var lugnt, och så gick vi en tipspromenad. Jag kunde inte en enda fråga men otroligt nog så vann vi. Har ett kinderägg som bevis. Sedan åt och dansade hela kvällen tills jag var så trött att jag knappt kunde stå.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahahaha, hade du snott Åsas kavaj till 30års festen? Jag skall då aldrig glömma något hos dig!!

Fina bilder från Åre förresten. Mycket fina. Jag är så jävla snygg. Ja.

Hej!

2009-09-01 @ 00:38:16
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0