Nu är snart påsken över

Nu är snart påsken över och vad har då hänt? Jag ska försöka få ihop en liten snabb sammanfattning.
Torsdag - Jobbade fram till kl halv tre.Träffade Larsa en liten stund på Kebabbaren. Fotade porträttfoton till Meeri.
Fredag - Åkte till Bydalen med Tompa och Sara. Lite sol på förmiddagen, klister i backen på eftermiddagen.

Lördag - Letade solplats som galningar. Började med att åka till ångbåtsbryggan, blåste något infernaliskt. Åkte till Lugnvik, trodde att pappa låg och sov och ville inte störa. Åkte tillbaka till vår baksida, satt i typ en kvart innan den störiga grannungen kom ut och hoppade hopprep tills Kaxa blev galen. Åkte slutligen till Odensala där vi även skulle äta. Solade en stund där men det var ju så pass sent när vi väl kom dit att det inte blev särskillt länge. Sedan hjälptes vi åt att laga påskmiddag.

Söndag - Åkte på badet och relaxade och åkte vattenrutchbana. Härligt.
Måndag - Jobbade fram till kl tre. Bakade biscotti till Ingeborg där vi sedan var bjudna på middag. Trerätters. Gott!

Kommentarer
Postat av: Linus

Oh, dig ska man bjuda på middag alltså. Eller är det nu jag som borde ta med biscotti den 25e? Damn.

2009-04-15 @ 18:09:57
URL: http://kalkoman.bilddagboken.se
Postat av: Jojo

Wow! Från och med nu är du Lill-Leila i mina ögon. FINA BISCOTTIS! Var de lika goda som de ser ut?

2009-04-15 @ 19:36:37
URL: http://hippocampus.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Linus - Jag tycker definitvt att man både ska bjuda mig på middag och biscotti. Det är jag värd!

Jojo - De var helt klart lika goda som de såg ut och de var dessutom jättelätta att göra Lovar att publicera receptet så snart jag orkar.

2009-04-19 @ 20:03:47
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0