Det brinner

Tänkte faktiskt rapportera några riktiga nyheter här för en gångs skull. Det brinner i ett hus här ovanför oss. I äldreboendet som ligger mitt emot gymmet Olympia. Det verkar vara riktigt allvarligt. Jättemånga brandbilar, polisbilar och människor. De plockar ut människor genom fönstren och man såg lite rök. Läskigt, jag hoppas ingen blir skadad. När vi gick förbi så såg vi att Mittnytt kom så man lär väl få veta vad som hänt i morgon.

Till något helt annat.
Jag har fått träffa min älskade lilla Ted!!! Han och syrran kom först och åt lunch med oss på jobbet och sedan var jag och Henke barnvakt när Malin tränade. Åkte och handlade (självklart ville han ha en tokrosa serietidning om hette Princess, som han även fick) och körde lite bil på bilmattan. Han gosade skiten ur Kaxa också. Eller så var det hon som gosade skiten ur honom. Det är lite svårt att säga faktiskt. När Malin kom tillbaka så var det dags för junta. Kristin kunde inte komma idag så syrran och Ted fick ta hennnes plats. Vi fick smörgåstårta och cheesecake. Det var helt fantastiskt och kanske den finaste smörgåstårtan jag någonsin sett.

Ted klädde ut sig till polkagris genom att krypa in i Evelinas kattleksak.

Kommentarer
Postat av: kakan

...!

2009-04-24 @ 13:02:04
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0