Smink, håravfall och Kaxa.

Om 45 minuter ska jag bli sminkad på Body Shop. Fick det i födelsedagspresent av Åsa och Kalle. Ska bli riktigt spännande, har aldrig blivit sminkad av ett proffs förut. Ska på After Work direkt efter för att fira Åsas födelsedag så jag hoppas verkligen att de gör ett bra jobb.
Har precis färgat håret. Gör ju det lite titt som tätt och har gjort det sedan jag var typ 13år. Men nu tror jag att jag har gått och blivit allergisk. På senaste tiden har jag tappat extremt mycket hår. Jag trodde det var det nya schampoot jag köpte för det sved lite i hårbotten när jag hade använt det. Till saken hör att jag köpte det schampoot efter jag färgade håret förra gången. Nu när jag sköljde ur färgen så tappade jag inte bara extremt mycket hår, det var värre än så. Stora tussar lossnade och det tog liksom aldrig slut. Riktigt obehagligt. Som tur är verkar det lossna jämt över hela huvudet och inte så det blir kala fläckar. Håller på att göra allergitestet man ska göra innan man färgar håret men som jag aldrig gör eftersom jag har färgat håret i 14år utan problem. Om 48 timmar borde vi få resultatet.
Det vore katastrof om jag vore allergisk eftersom jag är gåhårig... typ.

Bild på Kaxa igen... ylandes mot månen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0