Inte lätt

Ibland gör våra kunder det inte lätt för oss.
Den här beskrivningen fick vi av en kund ang ändringar i ett inbjudningskort:

Sen när jag skrev I texten som är i våran extra inlaga vill jag att raden som kommer under hamnar precis under där rader ovanför är, på provkortet jag fick börjar raden under lite före raden ovanför

Här har ni centrerat in hela texten som är i infotexten, det jag menade var att när det står som nedan toasmadame så skulle texten som kommer under som börjar med mail komma precis under raden ovanför, för på provkortet började m som i mailet ett mellanslag före T som i toastmaster.

Det känns lite som ett matteproblem... Om Alva är längre än Nisse och Nisse är kortare än Pia o.s.v.
Hur tänker folk?

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahahahahahha!! JAg satte just kycklingpytten i halsen!! Ja jädrar vad skoj detta var... hohoho.

2008-09-17 @ 12:55:29
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Mange o Malin

Känns som vardagliga själklarheter tycker vi:)

2008-09-17 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0