80-talet

Här kommer de utlovade bilderna!








Där var kvällen i sammanfattning

För de som undrar hur jag mår så kan jag meddela att jag mår mycket bättre och faktiskt fick sova hela natten!
Gick till och med en sväng på jobbet idag. Skönt!
Det enda som förbryllar mig en hel del är att jag knappt ätit något sedan i lördags och det lilla jag fått i mig har kommit ut omedelbart på motsatt sida. Jag har även helt fastat i ett dygn då jag inte ens fick dricka vatten. Och ändå väger jag mer än innan jag blev sjuk. Jag borde ju ha gått ner ett par kilo... minst. Så frågan är... vad faan är det som väger så mycket? Något i magen är det i alla fall eftersom den är uppsvälld som en fotboll. Men att bara vara svälld gör ju inte att magen väger flera kilo mer. Jag tror det är en alien. Jag har sett detta på tv. Det slutar varken bra för mig eller dem i min närhet kan jag meddela.

Kommentarer
Postat av: Malla

Vilka sjukt sexiga jeans du har Jenny!!

Krya på dig..

2008-09-12 @ 15:45:19
Postat av: malinm

snacka om att backa tiden x antal år :D yeay!

2008-09-12 @ 15:50:49
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0