Sy klänning

Snart kan vårt vardagsrum komma att förvandla sig till systuga.
Har bestämt modell, hittat tyget, köpt tråden nu fattas bara tiden och dragkedja.
Ska jobba på Älgen i kväll så då blir det inte mycket sytt skulle jag tippa på.
I morgon kanske... Henke ska plugga så då har jag ju lite tid att spendera.


Tyget hittades på loppis och klänningsmodellen inspirerades av designern Eley Kishimoto.

När jag skulle klistra in bilden från början så blev den nästan helt svart...

Vet någon vad problemet är?
Bilden är i jpeg och jag tror inte jag gjort något som jag inte brukar göra. I Photoshop ser den bra ut.Sjukt frustrerande.
Tillslut fick jag ta Print Screen och då fungerade det ju. Grr.

Kommentarer
Postat av: Gradinskan

Du skulle kunna få sy nya kläder till mig, jag får inte plats i mina längre...

2008-10-04 @ 16:09:52
Postat av: Jenny

Absolut! Knyter fast en kudde på provdockan så är det bara att köra :)

2008-10-04 @ 16:43:50
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0