Sömnad

I går blev det en hel del skapande. När jag döper detta inlägg till sömnad är det dock en väldig överdrift. På hela gårdagen hann jag mest rita, klippa nåla och klia mig i huvudet. Det krävs förvånansvärt mycket tankearbete när man ger sig in i något sådant här. Det kan ju bero på att jag egentligen inte vet vad jag gör och borde köpa mönster istället för att freestyla.
Så här har arbetet gått hitills...

Steg 1

Steg 2

Steg 3

Steg 4

Steg 5


Steg fem drog ner tempot något.
Men jag hann faktiskt något längre än bilderna visar. Nu gäller det bra att få lite mer tid över så jag kan få den klar. Få den klar fort som fan så jag kan använda klänningen... nästa sommar. Tusan. Får jag klart den kommer jag måsta (norrländska för "vara tvingad att") åka utomlands så jag får använda den.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag älskar steg fem.

Jag SAKNAR steg fem.

Det är alldeles för lite steg fem i mitt liv.

Vovve i vägen, det är det för lite av.

2008-10-06 @ 22:51:51
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Allmänt så håller jag med dig men just då... inte så älskvärt.

2008-10-07 @ 10:23:40
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0