Socka x 2

Detta kunde man läsa på min blogg i januari:

Periodvis tycker jag att det är väldigt roligt att sticka sockar. Just nu är jag inne i en sådan period. Har precis stickat klart en och då kommer ett problem... Jag stickar nästan alltid bara en socka, eller en halv. Jag lessnar nämligen på färgerna efter ca en strumpa och vill göra något nytt, vilket resulterar i att jag aldrig kan använda sockorna jag stickar. Men jag lovar att faktiskt försöka göra två likadana den här gången!

Nu har jag äntligen stickat den andra. det tog lite tid att komma till skott, men lovar men så lovar man.

Januari

November

Good shit!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Ååhh. De är superduperfina! Kanske man ska våga sig på något annat än mössor och pannband.. Tack för inspirationen!

2008-11-26 @ 20:19:44
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0