Fika

Idag jobbade jag bara halvdag för min älskade kompis Johanna var hemma och hälsade på. Hon har ju flyttat så långt bort som Skåne och det är inte varje dag men träffas längre.
Tyvärr hade hon dragit på sig vattkoppor, hon måde i övrigt väldigt bra och efter en överläggning med sjukvårdsrådgivningen så fick hon tillåtelse att umgås med folk ändå. Jag är inte hundra på att jag haft vattkoppor än men det lär ju visa sig..
Vi gick och fikade på Törners med Meeri och Cilla.
Tre timmar blev det och då kändes det ändå som att man bara hade skrapat lite på ytan. Vi måste helt klart bli bättre på att prata i telefon!!



Och vad väntade på mig när jag kom hem då??
Jo, denna:

Jag och Henke har faktiskt varit förlovade i ett år idag, och det är väl ändå något att fira.
Klockan sju har vi bokat bord på Twain Tapas Bar. GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0