Coolt eller horigt?

Jag köpte ett par skor på loppis i Örebro i somras. De kostade 40kr så jag sket i att jag inte riktigt visste hur jag skulle kunna gå i dem. Det var dock inte problemet, problemet är att jag inte vet om de ser ut som något en thaihora skulle skutta runt i eller om de faktiskt är coola. Fram och tillbaka har åsikterna svängt. Kraftigt influerade av Henkes starka hatkänslor.
Men... nu har jag hittat ett par snarlika skor i ett nummer av Cosmopolitan. De var med på flera uppslag och i sanningens namn borde ju Cosmopolitan veta något mer om mode än Henke... och mig.
Vad tycker ni? Coolt eller horigt?


Cosmos version

Min version


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tror jag håller med min son i det här fallet.

2008-11-18 @ 20:11:59
Postat av: Meeri

Nej, hälsa Henke att han inte har någon koll!!!!! ;) De är superfina och du kan LÄTT ha dem till ett par utsvängda byxor eller en kort kjol med ett par schyssta strumpbyxor under. Ta gärna strumpbyxor som inte helt matchar skorna, skapar kontrast. Jag tycker att de är fantastiska. MEN samtidigt är det så här. Om du känner dig konstig när du har dem på dig kommer det synas och då blir det inte snyggt. Det är ett klassiskt make-it-work-moment ;)

2008-11-19 @ 10:57:05
URL: http://meeri.blogspot.com
Postat av: Jenny

Får öva hela vintern så jag kan ha dem till sommaren då :)

2008-11-19 @ 14:14:52
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: Jojo

Hmmm.. Jag förstår ditt problem. Jag kan inte bestämma mig heller. De är ju fräna, men tanken går oavkortat till en liten smal korean med konstig färg på håret. Svårt! Jeans till är nog snyggast till iaf. Jag skulle inte rekommendera färgade strumbyxor =)

2008-11-19 @ 16:14:42
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0