Tårtoooooooooor

Igår var det projektdax. För några dagar sedan framkallade jag 103 foton. Inte nog med att det var 103 foton så hade jag gjort så att på en del var det två eller fyra bilder. För att spara pengar. Vissa bilder är helt enkelt inte värda fullstorlek. Vad man inte sparar på detta sätt är tid. Som tur är så är ju jag i klipp och klistra branchen så jag har en del specialverktyg till hjälp. Först en skärmaskin med laser (coolt vá) och sedan en tejpmaskin som gör det väldigt enkelt att sätta in i album. Jag satt i x antal timmar och bara sorterade och försökte lista ut när bilderna var tagna och sedan i ytterligare x timmaroch klistrade in. Jag kom inte ens halvvägs.


Idag är jag redo för nästa projekt, gissa vad det är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0