Lite blandat

Lite bilder från när Ted gästade oss


När man karatesparkat snö en hel dag är det väldigt skönt att få lite fika.


Vad lagar man om man försöker ta titeln "världens bästa moster"? Pannkaka såklart!


Kvällsmys i soffan med välling och tecknad film.
Nu till något annat... var på och käkade "After Work buffé" Har blivit riktigt bra där sedan de flyttade.



Och nu till något h e l t annat.
Jag har hört att de personer som anses vara de mest attraktiva har ansiktshalvor som ser likadana ut. Jag vet att mina halvor inte ser lika ut men om de hade varit lika hade jag varit snyggare då??!! Med lite hjälp av Photoshop försökte jag lista ut svaret..


Jenny           Höger-Jenny         Vänster-Jenny

Kommentarer
Postat av: Jojo

Roligt test med ansiktet! Det var verkligen tre olika personer. Men jag röstar nog på höger-Jenny, för det är omröstning va? =) Kram J

2008-03-10 @ 19:37:07
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Kakan

*HEMLÄNGTAN*
Haha, jag gillar nog också högerjenny bättre. Men jag tror att det är för att vänsterjenny har en stor näsa!
Faaaaast, allra bäst gillar jag ju förstårs den vanliga Jenny.

2008-03-10 @ 21:44:07
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Jenny

Jag tycker själv att Vänster-Jenny har lite grottmänniska över sig och det är ju aldrig särskilt charmigt. Hon ser dessutom helkorkad ut. Det kanske är henne jag blir på fyllan?!

2008-03-10 @ 22:23:31
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0